Vozejk pod Ka 6
Původní stav vozejku pro Ka 6 je patrný z fotografií. Jednoduchý otevřený příhradový vozík, jenže na německejch značkách - sice i s platným TÜV, ale na německejch. Takže první problém, jak dostat vozejk na český značky. Česká byrokracie opět nezklamala. Protelefonoval jsem asi dva tisíce, jenm abych dozvěděl, že to sice jde, když to jezdí oficiálně na značkách, ale že to vlastně nejde. A tak hledám, kde by to šlo. A když už se dozvídám (díky neznámý odvážný úředníku), rozhoduji se vozejk nějak doplnit střechou. Na hliníkovou nemám peníze, na laminátovou čas. Ke slovu přicházejí šikovné ručičky pánů od Hořovic; jednoduchá konstrukce z trubek a náklaďácká plachta. Celé za desítku.
Jenže něco za něco. Vozejk má plachtu, ale vyndavání a nandavání je šíleně složité a pracné. Musí se sundat plachta vážící asi tunu, sundat nosníky a dát pozor, aby nespadli na éro a pak teprve vyndat aeroplán z vozejku. Cca 30 min. No, alespoň tam při převozu neprší.